Vastaa asiakaskyselyymme!

Kuva: Tiina Rekola

Lahden Historiallisen museon asiakastutkimus toteutetaan kesäkuussa 2024 ja haluaisimme kuulla, miten juuri sinä koit käynnin museossamme. Kertoisitko meille mitä pidit?

Lahden Historiallinen museo toteuttaa asiakastutkimuksen museon avautumisen yhteydessä kesäkuussa 2024. Lahden Historiallisella museolla aika elää. Historiallinen museo on tärkeä osa lahtelaista kulttuuriperintöä ja lahtelaisuutta. Siksi meille onkin tärkeää, että lahtelaiset ja kauempaakin tulevat vieraat voivat kokea museon omakseen samalla, kun se toimii historiallisena tiedonlähteenä ja auttaa ymmärtämään nykyisyyttä menneisyyden valossa. 

Aiempaa asiakastutkimusta Historiallisella museolla ei ole tehty, ja tämän tutkimuksen tarkoituksena on kartoittaa erilaisia asiakasryhmiä sekä museon vaikuttavuutta ja kokemuksellisuutta. Pyrimme luomaan katsauksen siihen, miten asiakkaat museon kokevat ja kuinka museo on laajemmin otettu vastaan. Arvostamme kaikenlaista palautetta – niin positiivista kuin negatiivista, sillä tarkoituksemme on luoda Historiallisesta museosta kaikkia kävijöitä palveleva ja innostava kokonaisuus, johon on ilo palata kerta toisensa jälkeen. 

Kyselyyn vastaaminen vie noin 5-10 minuuttia, ja kyselyyn voi vastata verkossa sekä museolla paikan päällä joko paperisesti tai keskusteluoppaiden avustuksella. Asiakastutkimus on anonyymi, joten ethän jätä yhteystietojasi!

Vastaa kyselyyn skannaamalla alla oleva QR-koodi tai vieraile osoitteessa: https://link.webropol.com/s/lahdenhistoriallinen

Sydämellinen kiitos palautteestasi!